sesuatu tidak kena =='

by - September 26, 2011

eh ap nk jadi nih..
makin berbeza lah semua
tapi x pe... 
maafkan aq kalau aku ad buat salah kat kamoo2
=='
sorry lah x mmpu nk jadi terbaek
hek! x tau lah..ttbe terasa plk..
bukn aq yg berubah..
tapi masa
dan 
sesuatu yang mmbuat ia berubah
ap yg aq ckp kn ni sebenarnya
saje je nk ckp berlapis
takowt2 kalo ad yg terasa n terus block aq dari edop dieowng :)
tapi kalo nk wat gak..
aq redha :D
mmg x nk pown jadi macam sesuatu x kena
.............................

saya mmg pemalas =,=
makin pemalas dari dulu kowt
time terdesak je jadi rajin tetibe
;D saya selaoo jd org yg lmbt ke kelas..
tapi -..-' saya x bngga pown 
langsg x.. >,<

risau!!!
kamoo2 terasa ngn aq ke :'(
wuuuuuuu~
bukn nk elakkan diri
tapi rsa x selesa lah tetibe..
bukn ap..
mmg lh dulu ok
tapi sekarang dah laen kowt
nk cm dulu!!!!
seday lagi :(

..........................................................................................

just nk engtkan
jangan lah kita terus membenci kawan kita walau apa pun yg telah dia lakukan
jgn lah trus nk mengutuk kawan kita 
dia ttp kawan kita
dn sekarang ni aq dapat tengok 1 keadaan baru
x sangka ad gak org yg ptus kawan,saling umpat mengumpat,o gado sebb kawan dia tuh cpl
hidup peribadi is peribadi
but friend still friend
persahabatan dan percintaan adalah sama penting
berdosa ke kalo menjalinkan hubungan = ='

tapi saya x terasa... suma kawan saya baek



antara budakterhebatinlife saya
nurfa,iesya,ummu,nureen,nyssa,miera,ama,anis,tiera,adib,amer,loy,fikri,shaf,limi,
cobi,gatal,dll :)

You May Also Like

1 comments