degil siput penyebabnya

by - September 19, 2011

C U B E  J A N G A N  J A D I  M A N U S I A  D E G I L

maaf lah..tapi aq mmg manusia macam tuh
sbb degill lah sume tinggalkan aq
eh jap...ap maksud SUME tuh ?? =,=' 
aq pown x tau narnye..saje wat ayat simpati

pasal my result teruk tuh..aq dah g tau family aq
smpai kne mara teruk 
nsb baek aq kat uniten skng..kalo x mmg 1 ari kne bebel
ayat ayah mmh x ad perasaan 
smpai wat aq dok kat tasik dari pkul 9 lbh smpai pagi
in the same time
aq x tahu kenape aq ngn loy jadi cm x FUN malam tuh
hek! pasal mod aq ke or pasal salah aq aritu
memula tuh,aq x tau tuh mmg salah
kawan dengan kawan hang out,x sngka ley timbul masalah
sedangkan ramai je yg kuar mase tuh
hummmm
aq narnya malas nk ckap lebih sebb aq x nk ungkit lagi
kalo betul aq ad hati lagi ngn dia,nape aq cpl ngn ko L
ko nk tahu x..aq sayang ko :'(

 eh smbung balek cite kat tasik tuh
dari pkul 9 lbh tau aq dok situ..
tenang je kowt tapi seday gak lah atas hal2 x munasabah
sblum tuh aq g up10
niat nk lepak cm sem 1 dulu reramai
but ttbe rasa cm x layak plk
so aq g kedai beli barang
wekk! x sngka nmpak shaf.. =='
terkejut aq..nsb baek sempat menyorok,kalo x mati aq
yg lagi SYOK! ad lah in san allah tuh datang kat tasik tuh mlm td
=oo=
suruh balek lah tuh ><
tapi aq x nk...then ad lah gak sesi samarinda -___-'
then masing2 bla..
aq x bla kowt! aq dok kat tepi pokok BUNGA JARUM2 tuh
woooo bnyak nyamok! :'( pastu ad bnyak bunyi pelik
then ad anjing...uwaaaa! kenape!kenape!
tp nsb baek anjing uh pndg je
hahahahahahahaha...fuh lega hati koyak aq nih
niat nk balek pagi tuh..x ad lah kne tulis nama :D
tapi ==' x ley
huh~ nama aq popular~
tapi nk tahu x,mase aq naek ilmu..aq nmpak bnyak air jatuh
ooo upenye I4 bocor then msti banjir
bnyak gler air..nk g tau org laen pown aq x tahu sape
sume ngh nyenyak tido ^~^
aq je yg macam org giler ke hulu ke hilir :D

DENGAN INI SAYA BERJANJI YANG SAYA X KN BALEK LAMBAT LAGI,DAN SAYA BERJANJI YANG SAYA AKAN MENGHARGAI ORANG YANG SENTIASA BERSAMA DENGAN SAYA DENGAN BAEK.DAN JUGA SAYA BERJANJI YANG SAYA NAK JADI GIRL2.X NAK DAH KASAR2 AG =='
:D nk kene pakai skirt ari2..hahahahahahaha
(x ad kaitan)




















You May Also Like

4 comments