update2,,,, ;D

by - October 04, 2011

heeeee <3
i love me..
even x dapat jd perfect but i love the way i life
*****
dh lma nk tulis pasal diri sendiri...
asyik tulis bnda laen je kn...
so ni lh kesempatan aq nk menaipasaldirisendiri
hahaha
saya suka makan ;D
tuh x dapat dinafikan...kalo mod baek...grenti aq boncet..
cet tapi aq x boncet k :))

saya suka jalan2
lagi2 kat tempat yg yg jual barang2 murah....
dn berkualiti
sometime dapat murah sbb dh kenal ngn taukeeee :DD
sometime wat muka seday mintak discount
#sape2 yg pernh kuar ngn saya masa beli barang mesti tahu
saya nak murah!!!
hehehehe.. >,<
even sometime x dapat =,=

then saya suka mee kari
my new fvrt food now
hahaha...
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

saya suka wane terang - merah :))
huuu
minat gler sejak dulu ag...
mmbina keyakinan saya..tapi.... kne ekowt tmpat,situasi,dn keadaan lah
sbb : x sume yg minat n berani nk pakai warna2 yg terang
my gelaran masa sem 1 : lady bird ==' 
eh tapi x lama k
kejap je :)

saya suka ap lagi ek..
urmmm,,
saya suka pakai celak...
saya sgt hebat bila nk beli n dpt kn celak...
time kat masjid india thun lepas kowt...
rasanya aq dpat celak MAC dgn hrga murah tau... 
mac'' even x popular sgt.. but i love it
terang dn terang :P

ap lagi... =='
entah lah.. ttbe penat nk menaip..
skng nih keliru....
nk tau sebb ap..
sbb sok ad quiz T.T cmpf - 1st quiz in sem2
nk wat tol2...sbb senang nk score
hehe..
sbb tuh malas nk kua g mana...
nk adap lappy,buku smbil pgang pensel

pic from::atas belas ikhsan somebody
 :: saya belaja ::


You May Also Like

0 comments